#CultureInQuarantineMW

У дні вимушеного перебування вдома особливо гостро починаєш розуміти, як багато місця в житті кожного з нас займає природа. В стінах квартир, практично, не чутно пташиного різноголосся і не відчуваються аромати буйного весняного цвітіння. Дні зливаються в один, повз нас проходить оновлення природи. Тому зустріч з пейзажними роботами та квітковими натюрмортами талановитих живописців, нехай і на просторах Інтернету, завжди приносить радість та якесь душевне заспокоєння.

Ксенія Стеценко. Півонії, маки, виноград

Коли кажуть, що та чи інша людина живе в оточенні краси, витонченості форм та різнобарвності, відразу пригадуються роботи талановитої херсонської майстрині, Заслуженого художника України Ксенії Олександрівни Стеценко, твори якої добре відомі як в України так і за її межами. Майбутня мисткиня почала малювати ще в дитинстві, під впливом свого батька-художника. Спеціальну освіту отримала у Львівському державному інституті прикладного та декоративного мистецтва. Член НСХУ Херсона. У своїй творчості тяжіє до образності, експресивності й емоційної насиченості.

Ксенія Стеценко. Осінній натюрморт

Ксенія Стеценко. Райська пташка. Батик

Ксенія Стеценко. Білий букет

Ключем до сприйняття творів майстрині в ідейному та емоційному аспекті є назви її картин. Віддаючи певну данину декоративності, Ксенія Стеценко інтенсивно працює кольором, віртуозно вкраплюючи барвисті локальні плями в гармонійну мальовничу симфонію своїх полотен. Її захоплюють експерименти з фактурою й так званим «перетіканням» кольорів.

Кожна робота майстрині, будь-то живописне полотно або батик, народжується вже як добре продуманий завершений твір, при цьому художниця не обмежує свій творчий задум. Один раз побачивши роботи цієї майстрині – запам’ятаєш їх назавжди.

Власний стиль роботи, який Ксенія Стеценко називає «романтичним реалізмом» — дуже індивідуальний і пізнаваний. Творчі рішення мисткині завжди нестандартні, а колірна гамма вражає різноманітністю і насиченістю. Всього у колекції Херсонського художнього музею 17 робіт художниці, з них 15 живописні і 2 виконані у техниці «батик».